10 Şubat 2011 Perşembe

Konuşmakda yetenekmiş::))





Sevgili yeni blog arkadaşımınn değimii bana fikir verdi .Kendi sergilediğ el yapımı yeteneklere bakınca yorum yapamadan duramadım .Blog yazarları arkadaşlarımın yazıları kadar el yetenekleri  o kadar fazlaki konuşmak yazmakk bir iş miş gibi gelmiyor bana..Oysa maya bana cidden moral verdi .Konuşmakda bir yetenek..Biz bbu yeteneklerimizi birbirimize destek vererek aslından farkedeyoruz .Bloglar bir dost evi olmuşş hayat dostlukları kurulmuş kimin evinden kuru fasulye kokusu çıkıyor anlaşılır olmuş eskidenn kalan malesef apartmanlarda kaybolan komşuluklar bloglar sayesinde yeniden canlanmışş ..Üzülerek belirtiyorum ki ben bu dünyayı yeni keşfettimm..Konuşa konuşa paylaşa paylaşa çoğaldıgımızı yeni farkettim..İnşallah birbirlerimize ışık ve huzr getirririzz ..El yeteneklerim olmasada dinlemesini paylaşmasını severim..Lütfen benii de böyle sevin:))
Ama sitedeler baka baka bende sanımırım yavaş yavaş öğrenirim arkadaşlarr boşuna göndermiyorlar ya bilmiyorsak öğrenirizz..

Yeni komşularımaa (mayanincicileri.,)(ikizbuyutmek ) selam  ve tüm içten sevgilerimle...

3 yorum:

  1. ben bu komşuluğu çok sevdim, iyi ki buldun bu deyimi, ve yazın gerçek anlamda yine özünde harika olmuş, sevgilerim seninle :)

    YanıtlaSil
  2. Teşeşkür ederim..Bana bu ilhamı siz verdiniz..:)

    YanıtlaSil
  3. Sizinn isimlerinizi yazmaya çalısıyorum acemilik sitenizi vermiyor olmadı yapamadım:((

    YanıtlaSil