18 Şubat 2011 Cuma

KARmaKARIşıK..


ne yaparsam yapayım kendimi sevmiyorum sevemıyorummmm.. BA-RI-ŞA-Mı-YORUM  bir türlü gözlerimle sözlerimle...
kendi kendimi surekli kendime kızarken yakalıyorum.. süreklii çatışmalar sorgular sorgularr..
sorumluluklarrr...
 bıraksam kendimi kendime dayakk atacakkk  veya falakaya çekecekk bennii..
insannn en çok kendini aşamazmışş vicdan denilenn şey kişinin kendisiymişş kendimm yollda gezinirken vicdanımm oturmuşş yüreğime.. bakarken aynalara küstürümüş insanın kendi kendisiyle..
Kendime kızıyorum kendi kendime neden kendime bu kadar haksızlık ediyorum diye..
Sonra kendim dönüüyor hayır diyor ben bunları hakedıyorumm diye..

sonunca işin içiden çıkamıyorumm..
kendime kendimle..
bir yanım kalk git diyorken bir yanım suss da otur diyor..
Bir yanım gez gül yaşa diyorken,,bir yanımmm gitme kal diyor...
Bu sıralar yani hem gidesim hem kalasım hem sevesim hem nefret edesimm hemm yazasım hem silesim var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder