14 Ağustos 2012 Salı

Bİri Benim olsun..çekilişş..


Blogunuzda paylaşacağınız metin :  Kuaybe Gider Tasarım şık tasarımlarından 3'ünü  Çatı Katı Blog takipçilerine hediye ediyor :) hediye kampanyasına katılmak için tıklayınız..


FACEBOOK PROFİLİNİZ VEYA SAYFANIZLA KATILMAK İÇİN ,

-KUAYBE GİDER FACEBOOK SAYFASI'nı "beğen" tıklıyorsunuz  

-ve sonra buraya tıklayıp göreceğiniz bağlantıyı paylaşıyor ve paylaştığınız bağlantının hemen altına "sayfayı beğendim, paylaştım diye belirtip mail adresinizi bırakıyorsunuz..
hepsi bu :)

TWİTTER HESABINIZLA KATILMAK İÇİN,

-KUAYBE GİDER TWİTTER HESABINI takip ediyor ve Çatı Katı twitterdan, yine mail adresinizle birlikte Kuaybe Gider'i takip ettiğinizi bana yazıyorsunuz.. 

HER 3 SOSYAL MEDYA ARACINA DA SAHİPSENİZ (yani hem blogunuz ,hem facebook sayfanız ,hem twitter hesabınız varsa ) HER ŞARTI AYRI AYRI YERİNE GETİRİP , HER YERE AYRI AYRI YORUM BIRAKARAK KAZANMA ŞANSINIZI ARTTIRABİLİRSİNİZ :)

Çok beğendim bunlar bana yetmez bir katılım hakkı daha istiyorum derseniz de buraya tıklayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder