17 Mart 2014 Pazartesi

Hamdolsun Rabbime..



Rabbime Hamd olsun ..20.gündür artık sigarayı bıraktımm ve içmiyorummmm..Çok şükürrçok şükür çok şükür çok şükürrrr ne kadar şükretsem azdır ..Senelerin bagımlılığını kötü ahlakını cok şükür terkettim..
Tabi bir önceki yazımda da söylediğim gibi ilaçdan yardım alarak bıraktım.
Gelelim denk gelirde okuyan olurda faydalı olurum diye yazmıs oldugum bu yazı inşallah bir başkasına da vesile sebebi olur..

İlaç hakkında sunu söyleyebilirim senelerdir tiryakiliğimin son bulmasına  %80 yardımcı oldu.İlaç sigarasız kalmanızı nikotin isteğinizi neredeyse yok ediyor .Öyle ay duramam dayanam daralırım psıkolojılerını yok edıyor..

Başlangıcta yapamamm veya bır hap bana ne yaptırabılır derken zaman gectıkce hapın cıdden faydalı oldugu yasayarak ögrendım ..hamd olsun..

Hap içmeye başlıya ilk 8 gun hiç bır etkısını hıssetmedım .8.gunden sonra  artan mg bırlıkte mıde bulantısı baslıyor sıgara ıctıgın zaman daha da coğalann,ee senelerin alışkanlığı var miden bulansada içiyorsun ama bir gün iki günn artık neredeyse için dışına geliyorr vucut dıreniyor kötü alışkanlığını nasıl bırakabilir ?* sorguluyor öğrendiği bu tam tersini hiç düşünememişki...

Sigarasız yazamaz sigarasız konuşamaz sigarasız keyif yapamaz sigarasızz kendini ifade edemezmiş gibi senelerdir bu düşüncelerle beslemişken kendini terk etmek zorr...

Şöyle bedensen anlamda hap cidden sizi rahatlatıyor aklınıza getirmiyor canınız istemiyor..

Böyle böyle boğuşurken düşüncelerim el alışkanlığımdan dolayı  zorlayarak sigara içtimm ,,içtimm ama içemiyorsun...

Sonra dedim bu hap sana bu kadar yardımcı oluyorken %80 iken sen neden %20 iradeni kullanmıyorsun...?

Ki irade kullanmak da sayılmaz ..denedimm, baktım kii içmiyorum ..Hamdolsun bunu denemeye başlıyalı 20 gün oldu...
Ve ben hala sigara içmiyorumm..Herkezlere tavsiye edilir..kırılma noktaları oluyor bazen ama inanın ki çokçabuk geçiyorr..Çok büyük destek oldu bu hap benim gibi yok benn asla sıgara bırakaamamm dıyenler ıcın fırsat kapısı..Reklam degıll ınannın benımkısı cok sukur Rabbımın ıznı ıle bu hap bana cok fayda sagladı.İnsallah cıkıs kapısı arayanlara bır tavsıyem olur..

Sonuç olarak ben bıraktımm.....
Rabbim herkese kötü alışkanlıklarını terk etmesini nasip etsin..

Hapın yan etkisi bır suru var .yazıyor zaten ama cogunlugun yaasadıgı sey kı benımde yaasadıgım sureklı mıde bulantısı ve bol ruyalı gecelerr:))

Bazen kabus dolu gecen ruyalar..Ama bunlar sahsen benı hıc rahatsız eden şeyler olmadı..Ama bunlar yaşanıyor..Bana tatlı tatlı bır uykuda verdı gecelerii..Oh zaten dalma sıkıntısı yasayan benn hemen basını koyar koymaz uyur oldum :)


Bir başkasında bu surec belkı sıkıntılı olmus olabılır ama benım yasadıklarım bunlar...

Bir başkası için anlamsız bir yazı olabilir ama inanki sigara kullananlar bunu bilir bağımlılık şekline bir alışkanlığı terk etmek çok zor..İşte bu kötü alışkanlığımı çokk şükür Rabbime hamdolsun  onun varlığı ve birliğine Rabbimden istediğim çok şükür O da OL dedi Zorlaştırmadı ve kolaylatırdı...

HAmd olsun Rabbim daim eylesin  İnşallah..
AMA BEN SİGARAAAAAAAAAYI BIRAAAAAAAKKKKTIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM:)))

RABBİM HERKEZLERE NASİP ETSİN İNŞALLAH..



2 yorum:

  1. 1 sene geçmiş. Ama inşaallah içmiyorsunuzdur hala.

    YanıtlaSil
  2. ::( maleseff ılk zamanlar yakaladıgım o azmı zamanla yıtırdım yenıldım ama tekrar denemelerım olacak ..ben bu ısı basaracagım ınsallah..ve tekrarı olmayan mutlu bır haber verıcem bu sondu diye..:)

    YanıtlaSil