15 Ekim 2020 Perşembe

Zamanda Kaybolmak

 Hayat cok hızlı ilerlerken anı yaşamadan akıntı içinde kaybolup gidiyoruz..Her gün ertelee hergün ertle ..Ertelediğimin sürekli kendim olduğumu anladığım gün yani bugün ...bitmeyen cümlelerin bitmeyen telaşların hıc bır zaman sona ermeyeceğini anladım...Sonra hayata bi mola verip kendime selam bırakmak istedim..yazmayı özlemişim oysaki suanda popüler olan alem  görsel şovların arasında sıkışıp kalmışken..kim nerde ne yapmıs ne giymiş dertlerini beynimize ezberletirken bu şov dünyasının altında  tek tek kendimizi unutmuşuzz..

İnsan en acımasız kendine davranıyor...hep ötelediği hep kendisii..Oysaki en başta kendine iyi davranması kendine iyi gelmesi lazım..İşte bugün kendim için tekrar bi başlangıç kendime merhaba selamlaması..

Merhaba kendimm..nasılsıın deme zamanı..Bu bi herkese acık bi günlük .. Merhabaa herkese selammm:)


Bugun zamanda kaybolmayın ve kendınize merhaba demeyi unutmayın..cünkü bu sorunun insanın kendisine bile sormasının komık oldugu öğretıldı bızleree..:Hayır aslaaa selam ver kendınee selam ver yuzune eline kaşına gözüne yüreğine uyandır sendeki en güzel hücrelerii hücrelerin canlansın ve tozlanmasın ki faydası olsun hem sana hem sevdiklerine..


Merhaba dünya ben geldim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder